Ładniejsze uda i biodra!

W ostatnich dniach okazało się, że istnieje idealne ćwiczenie, które pomoże kobietom poradzić sobie z jedną z najbardziej „delikatnych” (w sensie wizualnym i przede wszystkim psychicznym) częścią ciała, jakimi są biodra oraz uda. Prezentowane ćwiczenie pomoże również pozbyć się fałdek na brzuchu. Zaznacza się jednak, że muszą one być wykonywane bezpośrednio po sobie w trzy- lub czterokrotnych seriach. Wszystkich powtórzeń musi być od dwudziestu do trzydziestu, natomiast całości nie można wykonywać rzadziej niż trzy razy w ciągu jednego tygodnia. Prezentowane ćwiczenia przygotowane przez osobistego trenera fitnessu są przeznaczone przede wszystkim dla kobiet o tak zwanej figurze „gruszki”. Pierwsze ćwiczenie to tak zwane nożyce, które znamy z czasów wychowania fizycznego w szkole – powoduje ono również silne napięcie mięśni brzucha, dzięki czemu w efekcie będzie on bardziej ukształtowany. Drugie ćwiczenie polega na unoszeniu obu nóg z pozycji bocznej. Chodzi o to, aby ciało przypominało literę V, gdzie część dotykająca podłoża to jedno biodro. Kolejne ćwiczenie to naprzemienne wymachy, które jest zaciągnięte z pozycji jogi – dzięki niemu będziesz mogła ukształtować mięśnie Twoich pośladków. Kolejne ćwiczenie to wymachy nóg w czasie leżenia na brzuchu – to pomoże nie tylko Twoim udom i biodrom, ale również właśnie mięśniom brzusznym.

Both comments and pings are currently closed.